hoofdstuk 2 - Reisverslag uit Bukittinggi, Indonesië van Angela Veen - WaarBenJij.nu hoofdstuk 2 - Reisverslag uit Bukittinggi, Indonesië van Angela Veen - WaarBenJij.nu

hoofdstuk 2

Blijf op de hoogte en volg Angela

24 Februari 2014 | Indonesië, Bukittinggi

Hoofdstuk 2: 20 februari - dag 3

Om na twee lange reisdagen en weinig slaap in het ritme te blijven begon dag 3 lekker vroeg met om 7u het ontbijt en om 7.30u de start van de jungletocht. Tamara en ik waren iets (ietsje maar) te laat, waardoor we nog maar 5-10min hadden voor het ontbijt. Dat was wel krap, maar het is gelukt.

De avond ervoor had de lokale gids die mee zou gaan met de jungletocht al uitgelegd dat we moesten klimmen en afdalen tijdens de tocht. Nou dat is dus niet mijn ding. Vorig jaar in Genève heb ik zowat een inzinking gehad tijdens het klimmen, dus ik had goede hoop (maar niet eens). De jungletocht wilde ik wel doen want a. Ik was nog nooit in de jungle geweest (met uitzondering van die in Burgers' Zoo dan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Angela

Actief sinds 02 Feb. 2014
Verslag gelezen: 1202
Totaal aantal bezoekers 3093

Voorgaande reizen:

18 Februari 2014 - 20 Maart 2014

Indonesië

Landen bezocht: